tisdag 31 juli 2012

Torsdag 19 juli, Starten på Trästocks och man som blir gubbe

Första torsdagen vi var i Sverige fyllde Jörgen 50 år och hade anordnat grillfest till en bunt med folk. Vi hade med oss eget kött att grilla, resten stod han för. Inte illa att vara så generös.
Många som kom hade jag inte träffat på flera år. Var väldigt trevligt att se dem igen.

 Min syster
 Min borde vara syster
 Trästocksfestivalen är en gratis festival i Skellefteå som är i juli varje år. För det mesta är det lokala band som spelar, men även lite större artister dyker upp.
På bilden är det en del av bandet Avatar.

 På kvällen såg vi Syster Sol som är svensk reagge.

Martin var sådär måttligt road, och det var jag med.

Jag träffade på en massa känt folk, bland annat underbara Angelica som jobbade under Trästocks. Jag och Angelica gick gymnasiet ihop och fick fara på en resa till Polen som representanter av våran skola. Alla gymnasieskolor fick skicka 2-3 elever var, och har man turen att gå på en skola med 130 elever totalt och ännu färre från tredje året, så är det inte så svårt att bli utvald.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...