söndag 8 juli 2012

Förberedelser inför Skellefteå

Jag och Jenna sist jag var i Skellefteå ordentligt, juni 2011

Idag är det bara en vecka kvar tills jag och Martin hamnar i Skellefteå för att ha semester. Jag har börjat packa i huvudet, gå igenom vad det är för kläder jag ska ha med, om det är något kan kan köpa när jag kommer fram, om det är något jag skulle ha beställt hem (skulle beställa hem film till alla kameror som ska med, men filmen jag skulle ha var slutsåld), vad jag ska köpa med för presenter och vad som ska köpas i tax freen. Mina raster under veckan kommer mest troligen att gå åt till att göra listor, många av dem.

Jag känner att ska verkligen bli härligt med lite semester. Jag hoppas att vi får bättre väder när vi kommer upp än det vi hittills har haft här hemma. Jag vill kunna bättra på brännan, bada, hänga i parker hela dagen och allmänt ha de så mysigt som ska när det är sommar.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...