tisdag 10 juli 2012

Presentshopping och Ikea

Idag tog jag ut 1,5 övertidstimmar och gick därmed hem lite tidigare. Så fort klockan blev halv två bytte jag kläder och skyndade mig hem till mamma för att hämta min syster Johanna. Hon skulle hjälpa mig hitta presenter till alla där hemma. Nu är det inte länge kvar tills vi åker och det är en del saker kvar att köpa in och ordna innan vi reser.
När jag och Johanna var inne på Weekday ringde mamma och undrade om vi ville med till Ikea, och det ville vi. Så vi skyndade oss till bussen och var framme ca 20 minuter senare. Vi tittade omkring, åt middag och köpte en del småsaker hem. Säkert helt onödigt med tanke på att jag reser snart, men det går fint.
Nu ska jag fortsätta njuta av ensamheten och vänta på att tvätten ska bli klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...