fredag 6 juli 2012

Myskkväll

Är precis hemkommen efter en date med Martin. Vi for ut och åt middag på en riktigt mysig resturang och sedan blev det bio. Vi såg Abraham Lincoln vampire hunter. Helt fantastisk film. Otroligt underhållande. Måste köpa hem böckerna antingen på papper eller till min nya pad.
Något som var mindre trevligt var när vi skulle ta tbanan hem satt det en knarkare med en spruta i benet. Turligt nog var det två väktare i närheten, så det gick nog så bra det kunde gå.
Jag var riktigt duktig och glömde batteriet till min lilla kamera på jobbet. Jag använder den kameran när jag ska föra över bilder till datorn. Ingen fara, finns fler sätt att ordna bilderna till bloggen på. Som att hitta en dator hos oss som faktiskt har en fungerande SD-kortläsare. Men det ska jag ordna med imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...