lördag 14 juli 2012

Semester

Dags för två veckor med paraplydrinkar (säger vi som). Bilden är från när jag och Martin var på New Orleans i Oslo och åt.


Här hemma håller vi på för fullt med att göra klart till våran resa. Väskor ska packas, lägenheten ska göras fin, posten ska sättas på vänt och biljetter ska skrivas ut.
Vi bestämde oss för att storstäda lägenheten idag så att det är rent och fint tills vi kommer hem. âr så mycket trevligare att komma hem och inte behöva göra något när vi kommer hem.

Det ska bli riktigt härligt att komma hem till pappa och farmor och farfar. Är sålänge sen jag var där nu att det nästan är skamligt. Vi har planerat passa roligt, och det börjar redan när vi landar och kommer in till stan. Då blir det familjemiddag med hela min mamma och hennes sambos familj (och det är en hel hög med folk). Jag lovar att fota så mycket jag kan så ni också kan få se hur Skellefteå och en del av Norrland ser ut.

Som jag skrivit tidigare så har jag några förprogrammerade inlägg som dyker upp i bloggen under veckan. Jag hoppas jag kommer att blogga någon gång, men det kommer inte ett prioriteras om man säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...