tisdag 29 november 2011

Något gammalt


När vi flyttade till Oslo var jag verkligen helt maniskt besatt när det kom till att fota blommor. Men med en ny systemkamera, en förkärlek till blommor och Oslos Botansika hage runt hörnet var inte det så konstigt val av motiv. 
Nu är jag inte där lika ofta längre. Nu är det andra saker som tar upp min tid än att gå och fota blommor. Sedan finns det en begränsning över hur många foton på blommor man faktiskt behöver. 
Dock så var det riktigt kul att ta med min Diana dit och fota. Har ingen aning om hur resultatet blev, då jag i skrivande stund fortfarande inte har framkallat en endaste bild från henne. Det kommer det självklart bli ändring på. 
Kommer att ha massor av bilder både digitalt och på film som ska gå igenom efter Londonresan :)

1 kommentar:

  1. Jag tycker också det är kul att fota växter. Man upptäcker alla små detaljerna på blommorna.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...