söndag 13 november 2011

Batman Live

Batman Live var fantastiskt bra och välgjort. Det var verkligen två underhållande timmar med bra skådespelaren, fantastiska akrobater och dansare och bra linjobb. Undrar egentligen hur många som jobbade bara med alla linor...
Om du får chansen att se Batman Live, ta den! Du kommer verkligen inte ångra dig. 

Här några få bilder från föreställningen. Alla bilder jag tog stort sett första halvan hade kameran konstiga inställningar och blev verkligen inte bra. 

Den lilla bakgrunden som började som skymning när vi kom dit...

... och sedan blev till natt innan allt började. 

Ett enormt Jokerhuvud

Det var folk som var tänderna och irisen på ögonen. Såg riktigt creepy ut.








1 kommentar:

  1. det där måste ju ha varit skitmäktigt!! blir avis.

    Jag driver en alternativ, lila blogg där jag fokuserar på alternativ klädstil och musik. Min stil är i synnerhet annorlunda och jo, jag har knallila hår. Sjunger även i ett metalband. Jag lovar att du inte stött på något liknande hos mig! I promise I'm worth your attention. :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...