måndag 14 november 2011

Snart i London



Nu är det inte många dagar kvar innan jag far till London och blir där i åtta dagar med min pojkvän. Ska bli otroligt härligt att komma bort och se något nytt.
Vi kommer att bo på ett centralt hotell och ha inte alltför långt bort till Oxford Street eller Kensington Gardens.
Självklart kommer det bli en massa annat än bara shopping (fast väldigt mycket utav det givetvis). Vi har redan bokat biljetter till en musikal, Wicked, och en massa tursitgrejer som London Eye, London Dungeons och Madame Tussauds. Längtar himla mycket. Ska bli så underbart att gå omkring  i ett julmysigt London med någon man tycker om.

Sedan ska det bli spännande att fota något annat än Oslo eller Skellefteå. Jag kommer att släpa med mig både Diana (med de flesta tillbehören) och min Nikon (men bara ett objektiv, de väger ju as och tar massa plats)
Hela resan kommer nog bli fantastisk. 

2 kommentarer:

  1. Det där vaxkabinettet vill jag också besöka nån gång. Så jäkla läckert med vaxdockorna som verkligen ser levande ut.

    Sv: Ja man kan äta den ibland och riktigt njuta då. Fast det kostar en del att framkalla. Men kolla med nån privatperson.

    SvaraRadera
  2. Ååh vad härligt! Jag älskar London och under åtta dagar kommer ni verkligen att hinna se mycket! =)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...