lördag 5 november 2011

Remember, remember the 5th of november

Då har pojken farit till jobbet för att jobba några timmar. Så idag blir det några timmar med min Diana. Har börjat ta lite bilder, men är lite nervös över resultatet. Blir det bra? Gör jag rätt? Kommer det att bli något när jag framkallar bilderna eller bara svart? Får den tillräckligt med ljus? Hur fungerar bulbfunktionen egentligen? Massvis av frågor och svaren får jag senare när jag framkallat filmen.

Annars så är det som sagt stora biodagen i Oslo idag. Halva priset på alla biobiljetter. Jag vet att jag ska och se nya Tintin med familjen halv två idag och resten av dagen så får vi se vad som händer.

Håller dig mer uppdaterad senare.

Pssst... Bilderna är från konsertern jag var på i tisdags. Jag for och såg Bring Me the Horizon, Machine Head + två band till. En riktigt trevlig kväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...