måndag 21 november 2011

Packning pågår


Är snart äntligen färdig med packningen till London. Är några plagg kvar som håller på att ska tvättas, annars är jag färdig. 
Känns riktigt härligt att ha det bortgjort så jag kan göra andra roliga saker istället. Som att inte göra någonting i sängen eller fundera på de små sakerna som jag gillar här i livet eller fota. Har några bilder kvar på min Diana som måste användas innan torsdag. Hujedamig hur ska det gå?
Annars så ser jag efter fler butiker att besöka i London och om de har någon hemsida så man kan se vad de säljer för typ av kläder, pris, storlekar och liknande viktiga saker. Ingen lätt uppgift det dära, men någon måste göra det. 

3 kommentarer:

  1. Svar: Hon borde inte ha gjort de så extremt, men som Miley istället men det är ändå synd om dessa stjärnor som börjar som barn och sen växer upp och alla klagar på dom. Britney gick igenom precis samma sak.

    SvaraRadera
  2. Svar: Jag tror dock på Lindsay. Hon gör gryma filmer. Hon behöver bara börja umgås med bra personer som stöttar och hjälper henne (:

    SvaraRadera
  3. sv: ok, aldrig läst böckerna, läste lite av första, men fastnade aldrig riktigt, och hade ju redan sett filmen då så tyckte det vart lite utdraget :p

    Kul att du ska till London, har alltid velat åka dit!
    Ha det så kul där! :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...