söndag 6 november 2011

They will not control us

Så då var det söndag. Ska snart pallra mig ut innan mörkret kommer. Diana F+ fungerar så dåligt i mörkret har jag förstått. Släpper trots allt inte in alltför mycket ljus, men jag använder film med ISO 400, så så länge det är ljust ute klarar jag mig nog. Än så länge har jag fotat med bulbfunktionen så jag kan kontrollera hur länge slutaren är öppen. Vill inte få 16 svarta bilder direkt. Hade varit fruktansvärt otrevligt. Ska prova fota med lite fler objektiv idag. Igår provade jag på mitt fisheye och close-up objektivet. Ska ordna bättre bilder på allt som var med i deluxe edition en dag när jag får tid och mitt rum inte ser ut som ett enormt kaos. 

Nu är det dags att gå igenom kameraväskan och se över vilken typ av film jag vill ha med mig ut idag. 
Ha en fin dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...