måndag 28 november 2011

Julklappstips

Innan jag for till London kollade jag in en hel del butikers hemsidor för att se vad de sålde för något. Hatar att shoppa oförberedd, så det var helt enkelt bara säkerhetsåtgärder. 

Jag vet att Urban Outfitters är väldans populärt ställe att shoppa på, men jag har aldrig riktigt sett vad de har. Oj så synd det var. Klädsmässigt är jag inte särskilt imponerad, men över alla andra småprylar, så fantastiskt. Där finns det verkligen något för alla. 
Så om du börjar gå tom för julklappsidéer till dig själv eller andra eller bara behöver inspiration till att börja, kolla in deras juldel för massvis av fint och mest troligen onödvändigt (men det är ju det som är de bästa klapparna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...