torsdag 25 februari 2010

Smidigt

Jag var ju jätteduktig imorse. Hade ställt väckarklockan i tid så jag skulle hinna med en lång, varm dusch och inge stress innan jobbet. Men när vaknar blir jag väckt?Jo klockan sju och jag börjar halv åtta. Jag har ju haft bättre mornar om man säger så. Fast jag var på jobbet i tid så inge större skada skedd.

Annars har dagen bra. Dock så domnade min rumpa bort nu på eftermiddagen. Så jag hade inte så ont den senare delen av dagen. Vilket var bra. Men då kan man ju alltid fundera på varför rumpan hade domnat bort. Mest troligen av smärta, och det är ingen bra orsak till bortdomnad. '
Och sedan har jag klippt ett par 100 hundra cirklar idag. Imorgon är det nämligen karneval och då ska barnen få göra varsin katt och då har jag gjort iordning delarna till denna katten. Hoppas barnen tycker att det är roligt.

Nu ska jag vila lite innan middagen. Bloggar mer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...