lördag 6 februari 2010

Fika och lördagsshopping


Jag och mamma fikad epå ett mysigt café inne på Generius. Medans vi fikade hann vi se en ambulans, en polisbil och fyra kvinnor i lysande rosa byxor.


Mamma tyckte att jag behövde en gul regnhatt. Det tyckte inte jag (och jag vann för övrigt).



Vi hittade en random butik som sålde lite annorlunda handväskor. Eller vad sägs som en handväska formad som en tärning, panda eller gunghäst? Dock så tyckte jag och mamma att väskan formad som en buss var sötast.


Trots att jag hade bestämt mig för att inte handla alltför mycket så tja, om jag säger att mamma har dåligt inflytande på mig så förstår du nog vad som hände. Men jag är helnöjd med allt jag handlade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...