lördag 6 februari 2010

Hade det väldigt trevligt igår kväll. Jag hjälpte familjen Carlie med deras matblogg. Hoppas de blev nöjda med den nya designen och andra saker jag hjälpte dem med.
Katrine gjorde en väldigt god Irish Coffee till mig. Ok, det var min först Irish och den var god, har inte så mycket att jämföra med.
Jag var hos dem till nästan halv tolv. De började se så trötta och slitna ut så jag bestämde mig för att gå hem.

Tack i alla fall för en jättetrevlig kväll.

Idag blir det att handla en present till Mayas kompis som har kalas idag. Sedan ska jag och mamma irra omkring inne på byen hade vi tänkt. Jag skulle vilja ha en ny vårjacka snart, en skinnjacka vore inte helt dumt. Men vi får se om jag kommer hem med något.

Blir inte att ta med någon kamera idag. Orkar inte ta en stor handväska för att få plats med min Nikon och min lilla Olympus har slut batteri

Ha en trevlig lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...