måndag 1 februari 2010

Avunda mig

Imorgon har jag senvakt, vilket innebär att jag börjar halv tio. Men det lyxiga är att jag kan vakna kvart över nio och ändå inte komma försent till jobbet. Dock så måste jag stressa livet ur mig, men det är en annan sak. Imorgon blir det hur som haver att sova ut, länge.
En kvart efter jobbet kommer jag att vara på personalmöte fram tills kring åtta på kvällen. Inte bara lite drygt, men det är extra pengar det med.

Inte mycket kvar nu av den boken. Turligt nog har jag tre kvar....
Nu ska jag läsa klart Definitely Dead och sedan ska jag sova. Bara för att jag har sovmorgon betyder inte det att jag kommer vara vaken halva natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...