måndag 8 februari 2010

Pussar och kramar

Jag älskar att komma tillbaka till jobbet efter en helg. Nu var vissa av 'mina' barn lediga i fredags och förra veckan, så det var riktigt trevligt att träffa dem. Och gissa om de var glada att träffa mig. Så här många spontana pussar och kramar har jag inte fått på länge. Men då har jag aldrig heller behövt sjunga Baka baka kaka 25 miljoner gånger heller. Barnen är helt besatta av den låten/visan. Men vad gör man inte för deras skull.

Ikväll blir det en tidig kväll. Ska upp tidigt imorgon, börjar på jobbet halv åtta imorgon. Fick reda på att pressen kommer förbi jobbet imorgon. Oh great. Får ta och länka till vad det nu än blir för något senare (= om det kommer upp på nätet eller ej).

Som sagt, nu är jag trött och sängen kallar. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...