onsdag 3 februari 2010

Extra jobb

Nu äntligen är jag klar med lite extra jobb. Har skapat bilder på alla på mitt jobb som ska upp på väggen, har spenderat nu en och en halv timme på att redigera och sätta in text till bilderna. Hade säkert gott snabbare om jag inte hade lyssnat på musik på Spotify och pratat med Simon på Skype. Sådant segar ner min dator väldigt mycket.

Annars tänkte jag bara nämna i förbi farten att det känns som om jag kommer få magsjuka snart. Inte trevligt alls.

Nu är det dags för Vampire Diaries. Helt underbar tv-serie.

1 kommentar:

  1. Bara för att du länkade till albumet så var jag ju tvungen att lyssna på Empire State Of mind jag har en inte allt för hemlig kärlek till den låten!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...