måndag 25 juni 2018

Vecka 26

Hej. 
Hoppas du har det fint. Nu är det sista veckan innan semester, märker att jag behöver vila och ta det lugnt. 
Den här veckan får vi finbesök från Sverige. Min syster ska hit och vara med oss i en vecka. Det är också Pride den här veckan, så vi kommer nog att hänga en del där. Förutom på tisdag då jag firar ett år som gift. Vi har bokat bord på en restaurang som jag inte varit på förut, så det ska bli spännande. 
Lördagen är det Pride-paraden och en födelsedagsfest på kvällen, så det är fullt upp denna vecka. 


Här kommer lite bilder från veckan som var. 

 Måndagen var jag ute och åt pizza med familjen på ett nytt ställe på Kampen. Det är i samma byggnad som de bodde i förut, så det var kul. 

 Tisdagen var det sommarfest med jobbet och jag tog för första gången på länge en ordentlig selfie. 

Syns inte så bra, men hade fått hem min 925-pin som sitter på min jeansjacka.

 Torsdagen var jag och hälsade på en liten hög med kattungar. 

 Dom är så himla gulliga. 

 Vi spelade Alias Män mot Kvinnorna, och kvinnorna vann. Kvonnorna skulle förklara typiska maskulina ord som kaliber, Vin Diesel, elektriskaverktyr och fyrtorn. Männen skulle förklara typiska feminina ord som stress, modersfigur och rododrendon. 

 Jag hade en sovande liten katt bredvid mig medans vi spelade. 

 Den här bilden får visa fredagen. 
Jag gick tidigare från jobbet för att hinna med båten till Kiel. Jag och Martin skulle dit med hans familj över helgen. 

 Det var så himla lugnt på vattnet, tack och lov. Jag blir illa av att gå på en brygga, så att vara ute på havet länge är inget för mig. 

Den sista drinken jag drack på lördagskvällen var den godaste, Le Frodo. Den var väldigt sur, men väldigt god. 

Söndagen blev det bara att ta det lugnt, städa lite hemma, packa upp och vänta på att min syster skulle komma. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...