onsdag 20 juni 2018

Vad jag köpte i Dublin

Tänkte att jag skulle visa vad jag köpte i Dublin. Jag handlade inte så mycket, blev lite småsaker (och en del som jag inte fick med på bild, som trådlösa hörlurar, och en sminkborste). Ska vi ta och se på det jag köpte?

DSC_7078
Det blev två klänningar från New Look, en bok och godis från Guinness Storehouse och lite smink i tax freen. 

DSC_7080
När vi var i Guinness Storehouse fastnade jag för det här citatet. Tyckte det var så kul och motiverande 👊

DSC_7081
På taxfreen fyllde jag på sminket. Har använt samma mascara sen i augusti, så det var minst sagt dags att köpa ny. Köpte även ett set med trolla bort porer och glans kit från Benefit. 

DSC_7082
Har använt det lite grann och fungerar fint. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...