onsdag 13 juni 2018

När jag fyllde år

När jag blev 28 år vaknade jag upp väldigt tidigt, jag skulle öppna på jobbet, och solen hade precis stigit upp. 

På jobbet var det utflyktsdag och den här dagen skulle vi hem till mig. Nästan 20 barn och 3 anställda fick bra med plats. Vi kollade på våra figurer och åt matlåda och glass. 

P5290005
Efter jobbet skulle jag möta Martin, Gabriel och Helene för att äta middag. Jag var färdig först, så jag tittade lite i butiker medans jag väntade på de andra. 

P5290004
Hade på mig en ny klänning jag köpte i Dublin. Den är så himla fin, men måste dessvärre strykas efter tvätt då sidorna längs halsen och knapparna krullar sig mycket. Kommer från New Look

P5290006
Vi skulle äta på Yaya's på Stortinget och satt på deras uteservering. Åt en väldigt god gryta som var helt lagom stark. 
Vi satt där länge och pratade om allt och inget. Jag och Martin kom inte hem förrän sent, och då var det rätt i sängen. 


Vi sov med fönstret helt öppet och det var mysigt att bara stå och kika på den pastellfärgade himmelen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...