tisdag 5 januari 2016

Mina julklappar 2015

Jag var och fortfarande är så himla osäker på det här med att visa upp julklappar, och presenter rent generellt. För på ena sidan älskar jag presenter och överraskningar, men på den andra sidan vill jag inte att en högtid som julen ska bli så himla paketfokuserad då det finns andra saker att fokusera på då. 
Det är mer saker som jag och Martin fick ihop, men det här var det där bara mitt namn stod på paketet. Fick även ett presentkort till Monki och en Harley Quinn nyckelring.

PC250137

PC250138
Yankee Candle Clean Cotton, Body Butter, Handkräm, body lotion, mer handkräm, extra laddare, fjärrlösare till telefonen, plånbok, kokbok, Alice i Underlandet ritbok...

PC250141

Ostknivar, två böcker, en halsduk och en poncho. 

8 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...