torsdag 14 januari 2016

TBT Frisyrer 2006-2016

En vän av mig undrade hur många olika frisyrer jag har haft de senaste åren. Så det var bara att börja gå igenom bloggen och leta reda på en hel del. 
Det är mycket mellanfrisyrer då jag ofta glömmer bort att gå till frisören med jämna mellanrum. Ofta går det sex månader till ett år innan jag klipper mig. Jag är väl inte ensam om det här?

Så här kommer ett gäng med frisyrer och mig från 2006 tills rätt innan jag klippte mig förra torsdagen. 
Ledsen för dubbletterna, men orkade inte leta reda på två till bilder och fixa om allt...


8 kommentarer:

  1. Shit haha, du har en hel del frisyrer på CV:t! Önskar jag var lika modig.. Har haft samma hela livet :s Fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja det har blivit en hel del genom åren :) Ibland håller det ju med bara något litet, inte lika extremt som jag gör det :)

      Radera
  2. Va många olika frisyrer o färger du haft :)

    SvaraRadera
  3. Tycker du passar bättre i frisyrklippt kort =)... så vacker sååå!
    TREVLIG HELG, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack :D Jag håller med :)
      Tack det samma :) Kram

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...