tisdag 31 mars 2015

Hemma hos: Garderoben

Tänkte vis hur min walk in closet ser ut. Den är inte helt färdig än, men det börjar närma sig. 
Vill så gärna få bort flyttkartongerna jag har på hyllan, men då behöver vi få köpt en bokhylla till vardagsrummet först. 

Så här ser det ut när man ser rätt in. Det hängde en gardin för tidigare, men jag råkade trampa på den så det lossnade. Ska ordna nytt sen i en annan färg och så. 
Byrån och mattan är från Ikea.

På byrån försöker jag att samla mina smycken, bälten och sånt. Än så länge är det bara kaos. Smyckena är i en stor klump jag får sortera senare en dag... 

 Har några av mina klänningar hängandes, alla får inte plats. Skulle gärna ha flyttat upp hyllan så det blir bättre hängplats till kläderna, men ändå plats till byrån. 

 Min tanke var att hänga dem i färgordning, vitt, grått, svart, rött, grönt och blått. Trodde jag hade fler färger, så det skulle bli mer en regnbåge, men det hade jag inte. 

 Har fått hängt upp mina krokar från Muuto. Är så fint att få hängt upp lite finare saker + kläder jag tänkt ha på mig. 

 Jag har köpt mina hos Illums Bolighus i House of Oslo. 


 Har givetvis sparat på påsen jag fick när jag handlade Ida Sjöstedts kläder hos Monki. Finare påse (och kläder) får man leta länge efter. 

Så här ser det ut när det är städat och fint. 

Jag har en önskan om en annan taklampa, få in spegel, måla väggarna och höja hyllan. Taklampan just nu är bara en kal lampa, men den ger bra med ljus. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...