måndag 23 mars 2015

Solförmörkelse och biobesök

 I fredags såg jag ut såhär. Var himla peppad på fredag och att jag skulle möta Martin rätt efter praktiken för middag och bio. 

 Men mitt på dagen var det solförmörkelse. Och tack och lov hade vi mest moln, för de få gångerna molntäcket blev tunt var ljuset väldigt intensivt. Men vi på praktiken var noga att varken stora eller små tittade direkt på den. 


Efter praktiken mötte jag upp Martin och vi köpte biljetter till Kingsman. Men innan bion åt vi middag på Dubliners, och där var det himla fullt. Stort sett alla borden var bokade, så vi hade himla tur som fick plats. 


 Min finaste Martin. 


 Jag åt en hamburgare med blue cheese som var helt ok. 

 Efter maten gick vi och köpte lite godis. Eller en del, för det blev himla dyrt det också...

 Så var det biodags. 

Filmen vi såg var Kingsman, och den var väldigt underhållande. Vi gillade den och vill gärna se den fler gånger. 

2 kommentarer:

  1. Så många fina bilder! :) Måste också bli bättre på att fota. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack :) Tror tyvärr att den kameran fått en smäll eller två för mycket, för bilderna blir inte lika bra längre :/

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...