måndag 28 maj 2012

Sista dagen med värme



Då var det måndag och sista dagen på en stund med ordentlig värme. Hade ett litet hopp om att ha bara ben och fin klänning imorgon när det är min födelsedag och jag och pojken ska ut på middag och andra trevligheter. Men nej, det blir nog en kofta och om jag fryser hemskt mycket, strumpbyxor. Vilket jag inte vill. Strumpbyxetiden är över nu tycker jag.

Idag får vi se vad som händer. Vi har knappt varit hemma på ett par dagar, myggbett som kliar och ett knä som inte har blivit bättre. Imorgon blir det tillbaka till verkligheten, tillbaka till jobbet. Får se hur det går med mitt knä.

Du får ha en trevlig måndag. Njut av det sommriga vädret innan det blir borta en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...