tisdag 15 maj 2012

Fina klänningar och bara ben

Sommaren 2011 mest använda klänning kommer från  Replay


Idag efter att jag varit hos doktorn for jag till affären för att handla en del saker, bland annat tidningen Det Nye. I det nummret var det massvis av fina klänningar och tillbehör till dem. Det fick mig att tänka på att snart, riktigt snart då är det juni. Och juni inebär för mig sommar (om än den kommer bra allt tidigare här än i Skellefteå, thank God). Och sommar innebär fina klänningar och bara ben. Inga mer dumma strumpbyxor eller tights, inte ens jeans om man inte känner för det. Hur mer fantastiskt kan det bli?

Nu har jag sådan himla tur att jag har massa fina klänningar som bara längtar att få vara med om sommaräventyr, så jag behöver egentligen, egentligen inga nya, men vi får se hur det går med det.

2 kommentarer:

  1. Sv; Va kul det var dom svarta jag köpte ;)

    Håller med om det där med klänningar och sommar, underbart att få gå med bara ben igen :)

    SvaraRadera
  2. sv; Åh, tack så mycket!:)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...