onsdag 16 maj 2012

Jag och min syster Johanna 17 maj 2011


Då är allting färdigt inför imorgon. Maten är inhandlad, äggen kokade, marsipantårtan gjord, klänningen hänger framme och kamerorna är redo för en dag med massa flaggor och leenden.

Jag hoppas att det blir någorlunda bra väder, inge regn eller blåst, vill inte ha på mig en regnjacka och bära paraply imorgon. Då är det ingen vits att klä sig fint om man ändå ska täcka över det.

Tyvärr ska jag och Martin inte gå i tåg imorgon. Mitt knä klarar inte helt det, och den kommer bli nog sliten med allt annat som händer imorgon. Men vi ska trängas med folk inne i stan för att se på det stora tåget som går längs Karl Johan och upp till slottet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...