torsdag 10 maj 2012

Godmorgon

Jag vaknade för ett litet tag sedan, men nu ligger jag bara och slappar i sängen. Sov så otroligt mycket inatt, nästan tolv timmar oavbrutet (om man bortser från när älsklingen for till jobbet, grannen över mig hade på sjukt hög musik kl halv sju och en massa lastbilar som piper).
Idag blir det inte alltför mycket som händer. Ska in till stan och hämta ut två rullar med film som ska vara färdiga nu, sedan hade jag inplanerat en date väldigt länge med Martin som jag hoppas blir av. Funderar även på att göra någon form av önskelista då det inte är länge kvar tills jag blir 22 år. Men vi får se vad jag hinner med idag, har ju även en morgondag att vila mig på.

Lilla My koppen som är på bilden är en av två Muminkoppar jag och Martin fick av Kyrre (www.2k3.org) och Bao i inflyttningspresent :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...