tisdag 29 maj 2012

Min dag

Så här såg jag ut idag på jobbet (fast lite gladare). Första jobbdagen på nästan tre veckor, var lite knäppt när alarmet ringde och det faktum att jag var ute ur lägenheten för klockan sju på morgonen var inte helt min grej.



 När jag kom hem väntade en chokladtårta från W.B Samson och ett kort och ett paket (som du får se senare).

Efter en snabbdusch och ett klädbyte senare var jag redo för middag och bio.

Vi åt på en italiensk resturang vid namn Trattoria som ligger i Gamle Schous Bryggeri. Vi har ätit där en gång tidigare och maten var såpass god att vi bestämde oss för att gå dit en gång till. Tyvärr hade de inte vildsvins lasagnen jag åt förra gången och har längtat efter sedan första gången jag åt den.


 Jag åt spaghetti med stora räkor med vitlök. Riktigt smaskigt och väldigt mättande.

Till efterrätt blev det fruktsallad med en god kräm. Den var helt fantastisk god och jordgubbar hade riktigt bra smak.

Efter maten gick vi till bion och köpte biljetter till filmen the Dictator. En rolig film om man har den typen humor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...