måndag 14 maj 2012

En önskelista

Bilder från Lomography och Google


Nu är det snart min födelsedag, och jag har faktiskt tänkt lite grann på vad jag önskar mig. Några av dessa saker hade varit riktigt fint inslaget i ett paket till mig :)

På önskelistan hittar vi:
Diana Lens Adaptor for Nikon SLR så man kan använda Diana F+ objektiven till min Nikon
En Fjällräven Kånken ryggsäck i antingen mörkgrått eller mörkgrön
En blå eller grön skyddsväska till Diana F+
Massa 35mm film (beöver inte vara Lomographyfilm eller ens beställas från dems hemsida, så länge det är 35mm)

Ett enkelt halsband i silver med ett enkelt smycke
Blomlådor i zink
En Canon CanoScan 9000F negativscanner

2 kommentarer:

  1. Jag har tagit upp frågan i min blogg om vikt. Det är väldigt mycket som pratas om det nuförtiden. Och jag skulle gärna vilja höra din åsikt om det. Vad är rätt och vad är fel enligt dig? Många blir mobbade för att de inte har rätt kropp eller rätt vikt. Hur ska man se ut enligt dig? :)

    SvaraRadera
  2. Sv: håller verkligen med dig, det viktiga är ju att man mår bra själv :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...