söndag 13 maj 2012

En lista

Bloggaren Colorelle utmanade den som ville att svara på 11 frågor som hon hade skrivit. Här är mina svar.


1. Om du skulle byta stad att bo i, var skulle du flytta?
Utan tvivel till London. Både jag och pojkvännen trivs som fisken i vattnet där.

2. Vad är det läskigaste du vet?
Vad som kan finnas i mörket.



3.Varför är du grym?
Ingen speciell grund, jag bara är det.

4. Vad är alltid snyggt även då modet förändras?
Converse All Stars och RayBan Wayfarers, jeans och t-shirt.

5. Har du en kvinnlig förebild?
Det är i sådana fall Sandra Beijer. Hon verkar vara en fantastisk person.

6. Om du fick göra om en dag i ditt liv, vilken väljer du och varför?
Ingen. Alla dagar i mitt liv har fört mig dit jag är idag och gjort mig till den personen. Varför skulle jag vilja förändra mig?

7. Vad är din största materiella önskan?
Hm, väldigt svår fråga egentligen. Men den perfekta handväskan som man aldrig tröttnar på och rymmer alla saker man behöver vore fint.


8. Har du stökigt hemma?
Nej skulle inte påstå det. Det är mest vårat tv-bord som brukar bli kaos, annars har vi det riktigt fint.

9. Vart vill du resa?
Någonstans varmt, men strålande sol och långa, vita sandstränder.


10. Vatten, vin eller mjölk?
De allra flesta gånger mjölk.

11. Vilken tv-serie kan du tänka dig att se om. Twin peaks, Robinson säsong ett eller Beverly Hills?
Har inte följt någon av dem slaviskt, men Twin Peaks ska väl vara bra har jag för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...