söndag 17 oktober 2010

You be my detonator


God morgon världen.
Så var ytterligare en helg mot sitt slut, men frukta inte för tiden går fort så snart är nästa helg här.

Idag blir det att baka muffins. Ska ta med mig en hel hög till jobbet imorgon, men det blir att göra frostingen på jobbet. Då blir det lite enklare att frakta allihopa dit och det är ju trots allt godast när cupcakesen är färska. Hade tänkt prova på någon ny slags muffins, prova mig fram lite grann. Vet att en av sorterna kommer att bli regnbågsfärgad. Spännande eller hur?

Nu ska jag stiga upp och börja bakandet så jag blir färdig någon gång. För jag gissar på att det här kommer ta sin lilla tid.

Bilder kommer självklart att dyka upp på resultaten, imorgon.

Love

Give me love

Give me love

I don't need it

But I take what I want from your heart

And I keep it in a bag

In a box

Put an 'x' on the floor

Give me more

Give me more

Give me more

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...