söndag 10 oktober 2010

Djur du skulle önska inte fanns

Efter många dagar med helt eländigt väder har vi äntligen en dag med sol. Vilket innebär att det finns fortfarande hopp om att få bära mina Wayfarers även under hösten.
Tack vare det strålande väder och att jag har bättre saker för mig idag än igår så kommer jag vara i Botanisk hage större delen av dagen. Träden är nu underbart gula och rosorna blommar förhoppningsvis för fullt.  Slänger iväg en uppdatering med lite bilder från idag när jag kommer hem, vilket innebär en massa höstbilder på blommor och träd och de bilder som blir bra från utställningen Djur du skulle önska inte fanns.

Stay tuned.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...