söndag 24 oktober 2010

The Whisky bar

Hade det riktigt trevligt igår. Jag tog inte bussen hem förrän kring halv två. Bussen hem var mer full då än vad den är på dagen. Konstigt det dära.
Fick träffa en massa nytt folk, vilket var trevligt. Hörde inte alltid vad de sa på grund av musiken som var aningens för hög för samtal eller deras dialekt. Har väldigt problem med de olika dialekterna som finns i Norge. Men jag lär mig nog att förstå någon dialekt till slut.  

Idag blir det att ta det lugnt. Mår inte alltför bra. Vaknade med världens huvudvärk och magvärk trots att jag inte drack något igår. Förhoppningsvis är det inte början på magsjukan som går på jobbet. Vore ytterst opraktiskt att få det nu.

1 kommentar:

  1. Ahhh va roligt! :).


    HHahaha, jooo jag sitter bänkad, på förra kollektionen var jag uppe ett helt dygn, och då jag gick och lade mig en timme klockan 1 på dagen så kom kollektionen upp :|. Men jag hann få tag i det jag ville ha som de fick in i alla fall.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...