fredag 29 oktober 2010

Eyeko


Förra veckan beställde jag hem dessa nagellack och väska från Eyeko som jag fick hem för två dagar sedan. Alldeles perfekta färger, som täcker bra (ett lager räcker), sitter som berget (ser fortfarande nylackat ut efter två dagar), inte alltför dyra och urcharmiga förpackningar.

Leveransen var väldigt snabb. Hade nästan trott att det skulle dröja lite mer innan jag fick mitt paket hem i brevlådan.
Kommer helt klart beställa mer smink därifrån någon dag.

Så ser färgerna ut på med två lager färg.
Bara ignorera att jag lyckats måla halva händerna. Alla är inte menade för nagellacksmålning i små halvmörka rum.

1 kommentar:

  1. Åhh, vad söta! Och dom lät riktigt bra även :D

    haaha ja det är sååå sant!!
    Men min frisör får alltid göra vad han vill och han vet vad jag passar i, så.. ja jg går typ dit och ba gör vad du vill :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...