lördag 22 november 2008

Firat älsklingen

Idga så har vi firat älsklingen. Vilket betyder en massa gott fika. En sak är då säker, hans mamma kan verkligen baka. Fatet blev överfullt av det allra mesta godaste ;) Tog dock ingen bild för min kamera strejkade.
Då vi fikat klart spelade jag och Emma Monopol. Och jag krossade henne totalt. Vilket faktiskt var väldigt kul.

Jag vill ha alla Twilight/Om jag kunde drömma -böckerna. Hela bokserien på båda språken, så underbart. Jag vet att jag tjatar om filmen, men den är ju så underbar. Blir nog at se den igen. Väldigt snart.

1 kommentar:

  1. Jag kan nämna att jag har suttit och läst första kapitlet på New Moon alltså 2:an på Twilight och den var faktiskt riktigt bra!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...