onsdag 12 november 2008

Onsdag eller...?

Är jag den enda som så fort jag blir ledig tappar totalt tidsuppfattningen? Jag vet vilka dagar jag ska till skolan osv, men därimellan har jag ingen aning. Simon var helt övertygad om att det var torsdag idag, men då hade jag varit i skolan så det betyder att det var onsdag idag. Tur att man har sitt logiskt tänkande iallafall ;)

Nu på senare tiden har jag (lite drygt) fördubblat mina besökare. Från ett medel på 15 olika besökare/dag till 32 besökare/dag. Coolt va? Jag tycker då så :) Så nu börjar det gå framåt ;)

Snart är det dags att gå och lägga mig. Är typ sjukt trött. Dock så ska jag ringa älsklingen först för att säga godnatt och lycka till :) Han ska vara vid releasen av ett spel inatt. Hade tänkt följa med, men jag orkar inte. Är för trött.

Bloggar imorgon innan jag far till skolan ;)

2 kommentarer:

  1. Hej igen.

    Nu har jag ytterligare en liten söt tävling så här innan advent om du är intresserad av den också.

    SvaraRadera
  2. svar till Vero:
    Då ska jag ta och kolla in den :) alltid lika kul med tävlingar ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...