tisdag 25 november 2008

Harjakt utan hare

Idag gick det då bra att åka med bussen. Och tur var väl det.
Men först så trode jag att dom hade åkt iväg utan mig. Det är inget jag skulle bli förvånad över om det faktiskt skulle hända.
Men till slut så hittade jag åt läraren vi skulle ha, så det löste sig.
Men det var lite småkyligt att stå och passa i snön. För det har snöat mycket idag. Dock så har det inte blåst särskilt mycket, men det var då kallt ändå. Ska ha med mig mer kläder till imorgon. För det är som inge kul att vara ute och frysa.
Hur som helst, vi sköt då ingen hare. Hunden drev dock en hare rättså länge i flera omgångar, men vi fick den aldrig. Så imorgon ska vi göra ett nytt försök. Sen så har jag ju avvecklingssamtal imorgon mellan jakten... Hoppas det går bra. Men det vet jag ju att det gör.

Ikväll kommer de tinte att hände särskilt mycket. Ska typ bara ta det lugnt. Kanske plugga historia om jag ids. Men jag måste snart... Har prov om två veckor. Kanske ändå är dags att börja plugga?





Imorgon ska jag komma ihåg kameran så jag kan få lite bättre bilder... Mobilkameran är ju inte precis den bästa...

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...