lördag 1 november 2008

Blandade frågor

vem är du? Kämpar med att komma på det…
attityd: Haha, jag har attityd då jag behöver det, annars inte
ålder: 18
e-post: jag har en, men lämnar inte gärna ut den…
hemsida: den här?
du kommer från: Norge, men jag har bott i Sverige nästan hela mitt liv..
du bor: Skellefteå (läs SkellHell)
ekonomi: studiebidraget + anonyma givare
civilstatus: istortsett gift, pojkvän sen drygt 2 år tillbaka
stjärntecken: Tvilling
mac eller PC? PC vad jag vet
1024*768 eller 800*600? Jag är ledssen, men nu är jag lost
internet explorer, mozilla, netscape eller annat? Så länge jag får internet bryr jag mig inte
din bästa egenskap: jag är glad och trevlig jämnt, mot alla som förtjänar det
din sämsta egenskap: Kan vara riktigt riktigt elak..
husdjur: sköldpadda
familj: två yngre systrar, en lillebror, mamma, en Jörgen och pappa
kroppsdel du har mest nytta av: ögonen, det som uppmärksammas mest
kroppsdel du tycker bäst om: ögonen
jag sover: för mycket
djur jag är lik: haha jag vet inte…
tror du på något? Det finns ingen gud
frisyr: nyklippt
hårfärg: blondiiie
ögonfärg: blå
längd: över 170 cm
vikt: tillräckligt xD
skostorlek: 40/41
gillar: kramar
ogillar: mycket
favoritmat: sån där färdiggjord potatisgratäng, mums
favoritglass: det mesta från Ben & Jerry’s
favoritdessert: HRC’s brownie med glass och grädde
favoritpizza: jag är en sucker för calzone med räkor
favoritdryck: coca cola omg
gillar du godis? Ja :]
isåfall vilken sort? Lakrits och choklad är alltid en hit
favoritdrink: dricker inte drinkar?
favoritfilm: Underworld-filmerna och Queen of the Damned
favoritdag: fredag
favoritklädesplagg: jeans och längre tröjor
favoritbok: läser lite för många böcker
musiksmak: lyssnar på det mesta
favoritdoft: har många favoriter, bland annat Escadas sommarparfymer, Pink Sugar favoritblomma: ros
öl eller vin? Inget av dem
liknar du en kändis? inte vad jag vet
senast köpta skiva: My Chemical Romance The black parade is dead
senast film på bio: Kommer inte ihåg, sex and city?
bästa låten i världen: många olika, kan inte välja en
senast lästa bok: The Wave
favoritförfattare: Anne Rice
skriver du dagbok? Blog?
bästa årstiden: hösten
älsklingsfärg: Rosa och svart
skulle aldrig ta på dig: Moonboots xD
vad ville du bli när du var liten? Läkare, flygvärdinna eller veterinär
blev du det? Haha man vet aldrig vad som händer i framtiden ;) men just nu, nej
brinner för: shopping
sportbil eller familjebil? sportbil
katt eller hund? hund
har du nån nojja? Många olika, oftast över mitt hår
fobier? Trånga utrymmen lite för länge
deppig eller glad? Jag är hellre glad
politiskt insatt? Inte precis
värdesätter du ärlighet? ja
brukar du dra "vita lögner"? det händer
är det okej med vita lögner? Beror på vad den handlar om
känner du en mytoman? ja
har du pojkvän? Ja :D
är du kär? ja
hur tidigt stiger du upp? Under vardagar 05:30 och på helger någon gång
är det bra eller dåligt? Det är väl bra
vem/vilka vet mest om dig? Simon, Jenna och Stoltz
gillar du att slåss? Nej
vad har du på dig just nu? kläder
ikväll ska du: på bio med pojkarna XD
när var du senast riktigt full? Har aldrig varit full
har du snott något under ditt liv? Nej aldrig
hur många handväskor äger du? Den som orkar räkna, varsågod
hur många bilar har du/ din familj: 1
hur många biologiska syskon har du? 2 + en halvsyster
isåfall, vad heter de? Johanna och Robin + Maya
hur många timmar sover du per natt? Minst åtta timmar
vem är snyggast i världen? Jag vet inte
vad är du allergisk mot? Pälsdjur..
ska du duscha idag? Ja, om en stund
vad är det för veckodag? lördag
vad är det för datum idag? 1 november
vad gör du nästa år? Den som vet det..
målar du naglarna? ibland
vad luktar det hos dig just nu? hemma
är du uppväxt i stan eller på landet? stan
har du utländska föräldrar? Mamma är från norge
gillar du att laga mat? Det finns roligare saker att göra…
märkeskläder eller secondhand? En blandning
hur många par skor har du? För många
är du sexuellt frustrerad? Haha no comment ;)
vem är snällast just nu? Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...