torsdag 27 november 2008

Igår och idag

Hellu. Igår så firade vi som sagt Simon som blev 19 år igår. Grattis igen hun'!
Jakten gick också bra. Fick ett par fina bilder igen, dock med mobilkameran... Jag och komma ihåg saker är ju inte precis det bästa... Sen så fick Pontus skjuta en hare. Dock inte den vi hade tänkt att skjuta, för någon annan hann ju före...
Sen så gick avvcklingsamtalet riktigt bra faktiskt. Men jag hade ju inte trott något annat precis.
Sen så idag har det väl inte hänt alldeles för mycket. Jag hade redovisning på mikrobiologin och det gick faktiskt bra.. Det blev inte alltför mycket ehm och hmmm-ande...
Just nu är Jenna här och ska vara det tills imorrn. Är alltid trevligt me dlite support ;) Imorgon kväll blir det filmkväll hos mig :) Bara så att ni vet det ;) Och den här gången ska ju Malin hit också ;)
Och stan blir det imorgon. Så jag ska packa väskan lätt så det inte blir alltför drygt att bära på ;) Och kameran. Den ska med. Om jag så ska superlimma fast den i handen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...