torsdag 6 november 2008

EMA

Godmorgon bloggen. Jag vet att det är helt onaturligt att vara upp såhär tidigt. Men det får bli att sova på bussen påväg till skolan. Vaknade faktiskt före min väckare idag. Kan bero på att jag drömde att jag hade fått mask som man kunde slita bort från under huden. Superäckligt. Men som tur var var det bara en mardröm och inget som är iverkligheten.
Nu känner man utomhus att det börjar bli vinter. Vi har ett islager på asfalten som gör att det blir jättehalt. Vilket är sådär lagomt kul då man går omkring med platta skor utan något mönster. Det är ju inte bara en gång man har varit påväg att ramla...

Idag blir det att sluta tidigare. Torsdag + engelska lärare som jobbar alvtid = två bussen. Så härligt. Sen så bär det av hem till mig för att göra iordning för ikväll. Man vill ju inte att nåt ska gå fel ;)
Nu ska jag gå och äta en ordentlig frukost. Tidigare iveckan har det varit en macka och ett glas joice till frukost, vilket inte är direkt det roligaste att få i sig en kall morgon.
Ha en fortsatt trevlig dag nu ;)

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...