torsdag 13 november 2008

OMG


Det här är det vi ser på film.... Jörgen nere i vänstra hörnet ;) (där han hör hemma :O ;) )




Jag tog nästan första bussen direkt hem till älsklingen. Men såklart att man gick en stund på stan. Man måste ju passa på. Nog för att jag ska på stan imorgon med pappa, men ändå.



Då jag for hem från älsklingen hoppade jag över ett dike till en bussväg. Efter skuttet fick jag något slags infall. Jag joggade hela vägen hem utan att bli minsta anfådd (typ). Vilken tur att de här infallen inte kommer särskilt ofta. Men dom akn få komma lite oftare ändå. Men som sagt. Jag joggade. Helt frivilligt. Så nu är man ju helnöjd.



Sen så har jag hjälpt mamma här hemma med att fixa till 'biorummet'. Hon har målat om det från limegrönt till mer leverfärgat. Och nu har hon hängt för ett draperi för trappen och drapperi runt själva duken. Blev faktiskt riktigt bra.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...