torsdag 22 maj 2008

Torsdag

Då var det bara en vecka kvar innan jag blir 18. Crap vad tiden går fort...

Idag så har det inte hänt så mycket i skolan. Vi fortsatte med att bygga viltstängslet, vilket gick bra. Inga skador eller liknande.

Vid tolv-tiden tog jag och Eve bussen in till stan för att sätta in pengar för flytoverallerna som vi har betalat nu. Sen så fortsatte vi att gå och titta omkring. Eve köpte skolavslutningskläder och lite halstabletter till Pingu.

Efter stan forjag hem till älsklingen och lämnade halstabletterna. Stackaren mår inge bättre idag. Hoppas att han blir frisk och kry snart.

Och just nu så tar jag det bara lugnt. Funderar på att packa upp och börja packa till Norge. Undrar vad jag egentligen behöver ha med mig (förrutom fiskespö förståss). Vi har fått en packlista men den är inte riktigt komplett...

Pssst... Jenna och Stoltz, har ni märkt styckesindelningen ;)?

2 kommentarer:

  1. Barta för att du gör styckeindelning en gång behöver det inte betyda att du kmr göra det nästa gång ;)

    SvaraRadera
  2. sikken fin styckesindelning du har gjort! jag kommer dig då du är i norge, eller vänta nu, jag saknar dig redan! Höll på att kalla KF för Chrissan

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...