onsdag 7 maj 2008

Goddag

Goddag bloggen. Hoppas allt är bra med er. Tänkte blogga lite imorse innan jag for, men internetet krånglade lite. Vaknade först vid ett, älsklingen hade fått för sig att han hade försovit sig, sen så väckte han mig vid fyra då han skulle fara och jobba. Jag ska tydligen ha varit sur och grinig då han väckte mig. Stackars älskling.
Då vi for till skolan körde busschaffören fel. Så det blev lite tokigt imorse. Sen blev det väldigt bråttom. Jag skulle äta frikost innan nationella, men det blev lite ont om tid. Men det gick typ ändå bra på nationella, även fast vissa uppgifter var lite krångliga.
Å snart börjar vi om igen. Inte kul....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...