fredag 9 maj 2008

Staan

Nu har jag kommit hem från stan. Är just nu hemma hos älsklingen. Vi ska se på en film och sen gå hem till mig så att jag kan packa och städa klart.
Har hämtat ut mobilen. Lycka. Måste dock lägga in lite fler låtar, typ allt försvann efter att jag lämnade in den.. Aja, fick då ny display iaf ;)
Jag har köpt ett grånt boxar linne från Gina Tricot och en blå t-shirt. Nu hoppas jag bara att jag får en bra jämn färg efter att jag har varit i Polen... Köpte också en överraskningspåse från Glitter. Haha. Jag vet att jag är barnslig ;) I den så var det litegott&blandat. Nä nu ska vi se på film. Jag skriver mer ikväll och lägger nog upp en bild på dagens inköp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...