torsdag 8 maj 2008

Vars är ni?

Jag är superskillad. Jag har inte den blekaste vad jag ska göra idag och jag har tappat bort klassen. Eller så har dom bara lämnat mig (skulle inte förvåna mig). Så nu räknar jag lite matte och gör allmänt ingenting. Jo, jag läser lite på aftonbladet. Kom då över den här http://www.aftonbladet.se/punktse/kolumnister/alexschulman/article830529.ab krönikan. Var askul att läsa, för det mesta stämmer ju. Helsjukt..
Imorgon bär det iväg till Polen. Ska bli askul. Jag har inte packat eller så än, men det går ju fort. Mitt största probeln är vad jag ska ta med, det är ju vår här men högsommar där. Helpsykat. Men det löööser sig, det gör det alltid.
Det kommer att bli mycket shopping därnere. Och mycket att fota. Får se om jag tar med den rosa laptopen, men jag vet inte. Jag menar hur är säkerheten där nere? Mest troligen inte så bra.
Nä nu ska jag fortsätta räkna eller nå liknande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...