tisdag 20 maj 2008

Tisdag

Hellu bloggen. Jag är trött. Allt jag vill är att sooova. Men jag ska hålla mig vaken. Man kan ju inte gå och lägga sig hur tidigt som helst heller.
Dagen har varit rättså chill. Både i vad vi gjort och vädret, det har varit kallt.
Igår kväll låg jag och älsklingen och såg på Van Helsing på hans PSP, vi såg lite i bussen påväg till skolan och lite mer påväg från skolan.
Fick reda på vad jag fick för betyg på engelska nationella. Ett VG-. Vg:n är alltid bra, men inte med ett - framför! Känner nu i efterhand att jag kunde ha presterat lite bättre, men man är alltid efterklok.
Nä nu ska jag småstäda, packa (sover hos älsklingen inatt) och fara och handla. Jag och mamma ska ta cykeln för en gångs skull. Skriver lite mer sen ikväll om shoppingen i Polen, vilket jag måste säga var över förväntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...