fredag 23 maj 2008

Äntligen fredag

Så härligt med fredagar. Ska bli så jäkla härligt med helg. Första helgen hemma på superlänge. Dock så blir det inte så länge hemma, på söndag åker jag till Btk för att sova hos Angelica och Eve. Åker ju till Norge på måndag. Klassen ska på en fiskeresa, så jag hoppas att allt går bra. Men vi har ju alltid våra flytoveraller ;)

Vi gjorde nästan klart viltstängslet idag. Allt som behövs nu är att dra elledningen och spänna de sista 15 metrarna av stängslet. Men det skulle Waller göra ikväll, grisarna kommer ju imorgon :O
Då vi for tillbaka till skolan såg vi en död huggorm. Den hade mest troligen blivit överkörd.
När vi släppt av Linda och Sanne vid skolan åkte vi in till byn och blev bjudna på glass av Waller. Riktigt smaskigt.

Då vi kom tillbaka till skolan träffade jag på min språklärare Lisa. Jag frågade då vad jag hade fått betyg i svenska A och det var ett solklart VG. Hon gjorde min dag. Sen sa hon att hon satt engelska betyget också, så jag frågade om det med. Ett VG till.
Så idag var det inte bara vädret som har skinit utan även jag.

Nu ska jag snart till älsklingen. Vi ska se på film. Sen så ska jag sova över där.
Skriver mer imorgon ;)

1 kommentar:

  1. GRattis till betygen! Jag har just varit i kyrkan, fick typ skumt nog ont i huvud och nacke direkt!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...