söndag 17 februari 2008

Vackert väder

Äntligen börjar solen skina lite mer än fem minuter här uppe. Så idag ska jag fara och åka pulka. Jag vet att det är barnsligt, men jag kan varken åka snowboard eller stå på ett par skidor. Så då blir det pulka.
Nu hoppas jag att jag får x antal fräknar, för det är det mesta färg jag får i ansiktet. Och sen så ser det lite mer hälsosamt ut än den där blåaktiga nyans jag brukar ha under vintern.
Det var typ två år sen jag åkte pulka. Alldeles för länge sen. Men nu äntligen. Fast då kommer jag väl vara med i en bilolycka eller nåt liknande. Aja. Skriver mer sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...